Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNEGOWEGO KOKOBOLO.COM.PL

§ 1

Definicje


  1. Użyte w niniejszym Regulaminie Sklepu Internetowego terminy oznaczają odpowiednio:

    1. Spółka – Kokobolo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Adama Branickiego 21/U3, 02-972 Warszawa, KRS: 0000989779, NIP: 9512548378, REGON: 522997510, adres e-mail: kontakt@kokobolo.com.pl, numer telefonu: +48 694 909 662;

    2. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, uprawniona do nabywania praw i zaciągania zobowiązań we własnym imieniu i na własną rzecz, zawierająca ze Spółką umowę sprzedaży w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej – tj. działająca w charakterze konsumenta o którym mowa w art. 22 1 Kodeksu Cywilnego.

    3. Klient Biznesowy – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, uprawniona do nabywania praw i zaciągania zobowiązań we własnym imieniu i na własną rzecz, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, zawierająca ze Spółką umowę sprzedaży w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej. 

    4. Sklep Internetowy – prowadzony przez Spółkę za pośrednictwem sieci Internet pod adresem: kokobolo.com.pl sklep internetowy w ramach, którego Klient lub Klient Biznesowy może uzyskać ofertę sprzedaży towarów oferowanych przez Spółkę oraz zawrzeć ze Spółką umowę sprzedaży oferowanych przez Spółkę towarów na odległość/poza lokalem przedsiębiorcy. Oferowane przez Spółkę towary są nowe i nieużywane chyba, że co innego wynika z treści oferty sprzedaży.

    5. Konto Klienta – zindywidualizowany zapis informatyczny utworzony w Sklepie Internetowym na rzecz Klienta lub Klienta Biznesowego, umożliwiający korzystanie ze Sklepu Internetowego, zakup towarów oferowanych przez Spółkę i gromadzący informacje na temat korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego. 

  1. Użyte w dalszej części Polityki Prywatności terminy Klient lub Klienci odnosi się zarówno do Klientów jak i Klientów Biznesowych, chyba że co innego wynika z poszczególnych postanowień Polityki Prywatności


§ 2

Postanowienie wstępne


  1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady świadczenia przez Spółkę sprzedaży internetowej produktów oferowanych przez Spółkę w Sklepie Internetowym.

  2. Sklep Internetowy dostępny jest pod adresem: www.kokobolo.com.pl

  3. Niezbędnym warunkiem do uzyskania dostępu i korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego jest:

    1. konieczność posiadania odpowiedniego urządzenia (np. laptop, komputer stacjonarny, smartfon) komunikującego się z siecią Internet, posiadającego przeglądarkę stron internetowych, a także dostęp do sieci Internet.

    2. konieczność posiadania adresu poczty elektronicznej;

    3. konieczność posiadania numeru telefonu;

    4. konieczność posiadania adresu do doręczeń.

  4. Spółka i Sklep Internetowy nie są zobowiązane do zapewnienia Klientowi urządzeń i wymogów określonych w ust. 3 powyżej. 


§ 3

Ogólne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego


  1. Klient przed przystąpieniem do korzystania ze Sklepu Internetowego, założenia Konta Klienta i złożenia zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem Sklepu Internetowego KOKOBOLO.COM.PL, a także Polityką Prywatności KOKOBOLO.COM.PL. Oba wskazane dokumenty są dostępne na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresem: www.kokobolo.com.pl

  2. W celu korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego, musi on zarejestrować się w Sklepie Internetowym poprzez założenia zindywidualizowanego Konta Klienta oraz podanie wszystkich wymaganych danych. Dokonanie przez Klienta rejestracji oznacza akceptacje niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności, o której mowa w ust. 1 powyżej.

  3. W celu założenia Konta Klienta, Klienta zobligowany jest do podania następujących danych osobowych:

    1. imię i nazwisko;

    2. nazwa firmy – w przypadku Klienta Biznesowego

    3. telefon kontaktowy;

    4. adres e-mail;

    5. adres korespondencyjny

  4. Podanie wskazanych w ust. 3 jest całkowicie dobrowolne, jednakże niezbędne do założenia Konta Klienta, korzystanie ze Sklepu Internetowego i realizację transakcji sprzedaży przez Spółkę.

  5. Zabronione jest przetwarzanie w jakikolwiek sposób przez Klienta wszelkich materiałów ( w tym treści słownych i graficznych) informacji lub danych dostępnych w Sklepie Internetowym, celem ich dalszego udostępniania osobom trzecim, zarówno poprzez inne serwisy internetowe jak i poza siecią Internet.

  6. Zabronione jest również wykorzystywanie przez Klienta indywidualnego oznaczenia zarówno graficznego jak i słownego Sklepu Internetowego lub Spółki.


§ 4

Umowa sprzedaży na odległość/poza lokalem przedsiębiorcy


  1. Klient dokonując zakupu wybranego towaru w Sklepie Internetowym zawiera ze Spółką umowę sprzedaży wysyłkowej towarów na odległość/poza lokalem przedsiębiorstwa.

  2. Składanie zamówień odbywa się za pośrednictwem Sklepu Internetowego i Konta Klienta. 

  3. Spółka przed dokonaniem potwierdzenia zamówienia przedstawia Klientowi następujące informacje:

    1. dokładny opisu danego produktu i jego cech;

    2. łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy;

    3. dotyczące sposobu i terminu zapłaty;

    4. dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.

  4. Złożenie i potwierdzenie zamówienia przez Klienta odbywa się za pośrednictwem udostępnionych w Sklepie Internetowym funkcji. 

  5. Umowa zostaje zawarta w momencie dokonania przez Klienta płatności i po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia przez Spółkę zamówienia.

  6. Spółka zobowiązana jest do dostarczenia do Klienta rzeczy wolnych od wad.

  7. Klient może dokonać płatności za zakupione towary w następujący sposób:

    1. przy odbiorze – należność pobierana jest przez pracownika firmy kurierskiej;

    2. system płatności przelewy24;

    3. przelewem na rachunek bankowy Spółki wskazany w potwierdzeniu zamówienia;

  8. Wysyłka zamówionych przez Klienta towarów realizowana jest za pośrednictwem:

    1. firm kurierskich;

    2. przy użyciu sieci paczkomatów firmy InPost.

  9. Klient dokonuje wyboru sposobu płatności i wysyłki każdorazowego zamówienia składając zamówienie w Sklepie Internetowym. 

  10. Spółka zastrzega, że koszt wysyłki towaru może się różnić w zależności od rodzaju wybranej wysyłki przez Klienta. Koszt ten będzie widoczny podczas składania zamówienia i wyboru odpowiedniej opcji wysyłki.

  11. Spółka zastrzega, że usługa płatności przy odbiorze jest dodatkowo płatna, a kwota płatności będzie widoczna podczas składania zamówienia i wyboru formy płatności. Spółka nie odpowiada za dodatkowe prowizje pobierane przez bank, z którego korzysta Klient dokonując płatności za zakupione towary, a koszty te w całości obciążają Klienta.

  12. Wraz z zamówionym towarem do Klienta wysyłana również jest faktura VAT lub paragon fiskalny, potwierdzający dokonanie zakupu. Wysyłka faktury VAT lub paragonu fiskalnego może nastąpić za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Klienta adres.


§ 5

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość/poza lokalem przedsiębiorcy


  1. Spółka informuje, że zgodnie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku – o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem (z wyłączeniem Klientów biznesowych)  może odstąpić od umowy określonej w § 4 zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu wydania rzeczy tzn. od momentu otrzymania rzeczy przez Klienta lub osoby przez niego upoważnionej, bez podawania przyczyn odstąpienia. W tym celu Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie Spółce na adres e-mail: kontakt@kokobolo.com.pl lub przesyłając oświadczenie pocztą na adres korespondencyjny Spółki: ul. Adama Branickiego 21/U3, 02-972 Warszawa. Termin na odstąpienie od umowy zostanie zachowany gdy oświadczenie o odstąpieniu od umowy przez Klienta zostanie wysłane do Spółki w terminie 14 dni od otrzymania rzeczy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony w załączniku do niniejszego Regulaminu. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne – tzn. nieskorzystanie z formularza nie wpływa na skuteczność złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. Spółka niezwłocznie prześle Klientowi będącemu konsumentem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  3. Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 roku – o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy, określone w ust. 1 powyżej nie ma zastosowania w przypadku umów:

    1. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4.  w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

    5. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

    8.  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    11. zawartej w drodze aukcji publiczne;

    12.  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;;

    13.  o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta;

    14. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.

  4. W momencie skorzystania przez Klienta z uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uznaje się za niezawartą, a Spółka zwróci Klientowi wszelkie dokonane płatności w terminie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy, w tym płatności obejmujące koszty dostarczenia rzeczy – za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów dostępny w Sklepie Internetowym.

  5. Zwrotu płatności dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami. 

  6. Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. W sytuacji odstąpienia od umowy przez Klienta na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres Spółki – ul. Adama Branickiego 21/U3, 02-972 Warszawa lub na inny adres wskazany przez Spółkę. Koszty wysyłki towaru ponosi Klient. Zwrot powinien nastąpić w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracany towar powinien być zapakowany i zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w czasie transportu. 

  8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru (rzeczy) będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.


§ 6

Reklamacje


  1. Spółka informuje, że Klientowi przysługują uprawnienia przyznane mu przez przepisy Kodeksu Cywilnego w zakresie rękojmi za wady rzeczy, a także uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  2. Reklamacje składa się drogą elektroniczną na adres: kontakt@kokobolo.com.pl lub przesyłając zgłoszenie pocztą na adres korespondencyjny Spółki: ul. Adama Branickiego 21/U3, 02-972 Warszawa.

  3. Reklamacje są rozpatrywane przez Spółkę w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamacji. 

  4. Spółka uwzględniając reklamację złożoną przez Klienta informuje go o tym za pośrednictwem wskazanego przez niego adresu poczty elektronicznej oraz podejmuje odpowiednie kroki, w celu zrealizowania transakcji sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem.

  5. W sytuacji nieuwzględnienia reklamacji złożonej przez Klienta Spółka przekazuję o tym informację za pośrednictwem wskazanego przez adresu poczty elektronicznej.

  6. Prawo do rękojmi za wady rzeczy wyłączone jest wobec Klientów Biznesowych. 

  7. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają prawa Klienta do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.


§ 7

Prywatność i poufność.


Spółka gromadzi i przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności KOKOBOLO.COM.PL umieszczoną na stronie Sklepu Internetowego pod adresem: www.kokobolo.com.pl 


§ 8

Postanowienia końcowe


  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku  –  o prawach konsumenta.

  2. Spółka zastrzega sobie wyłączne prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.

  3. Prawem właściwym dla sporów wynikających ze świadczonej przez Spółkę  sprzedaży jest wyłącznie prawo polskie, a sądem właściwym – sąd właściwy miejscowo dla siedziby Spółki.

  4. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej – możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy ze Spółką;

    2. wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej – możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a Spółką;

    3. powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. 

  5. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w formie pisemnej w siedzibie Spółki oraz w formie elektronicznej pod adresem: www.kokobolo.com.pl

 


Załącznik numer 1


………………………………

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

 

Kokobolo Sp. z o.o.

ul. Adama Branickiego 21/U3

02-972 Warszawa

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość 

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Data odbioru rzeczy: ………………………………………..………………. 

 

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

 

(*) Niepotrzebne skreślić

Twój koszyk
Logowanie

Nie masz jeszcze konta?

Używamy plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia z korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.
Sklep
Ulubione produkty
0 element Koszyk
Moje konto